Search

Pages

Sunday, March 7, 2010

Kain ada, Baju Ada, Kasut pun ada...

BAhasa apa aku speaking ni ha?? tetiba lak melalut ke bahasa lain.hahahaha...bukan tu BM standard ker??? yelah, aku bukannya hebat dalam pengunaan bahasa melayu ni dan ini jugak tak bermaksud aku hebat dalam bahasa yang lain...memang secara jujurnya dan rendah dirinya aku ni memang sangat kureng dalam penulisan BM n BI...tak taulah, maybe masa blajar kat skolah, aku tak suka kot...ishhh takutlak tetiba cikgu aku terbaca..tak delah..the real thing is that, i'm not that type of person who like to read or to write...seroiusly, my mind ni always thinking number...so that why i choose accounting as my major during my studies and also for my career...but then,..the sad story starts and i won't tell the same damn thing again kan...past is past, whatever comes, we need to move on...wahhhh class tak my words...hahahahah

ok, let me start what i've done today...well, for me i really appreciate time with my family...family come first...p/s im single....and i ilve with my mom and my sis...so anything, they are my priority...sorry guys, i know, there's a lot of thing you guys want to share with me, but family come first...bukan apa, weekdays, for sure aku jarang bersama my mom, keje aje.... 2days masa weekend tulah the only day yang aku ada to have with my mom...sorry sesangat pada sesapa yang mengajak.... may be next time, aku join....bukan nya aku tak boleh join pun....

Ok today my mom ajak aku to Jalan TAR, sebab dia nak beli kain....wah semakin bersemangat nak tempah baju nih...yelah dah dapat tukang jahit yang best...hihihi..memandagkan dah lama aku pun tak pegi jalan2 kat pasar malam Jalan TAR, then aku agree to go there. luckily, tak jem teruk...but masa nak datang, traffic was so slow, even car sometimes tak move pun...then baru aku ingat jalan tutup untuk LTDL......that why rupenya....

Kat pasar malam, taj lah sesak sangt...sebab aku tak pegi malam...aku pegi petang...hihihih...so sempatlah merasa keropok lekor yang best, kebab yang best, and air putih yang best...yelah...panas kan....so aku sangat 2 menghargai air mineral masa nih...hihihihi

setelah penat shopping, sesi memunggah barah...apa yang aku beli?? 3 pasang kain cotton japan, seluar slack, office shice and blouse....hahaha..meriah kan barang aku beli...walaupun penat, but aku puas...sebab dapat beli barang....hahaha
Sab Nyer...

0 comments: