Search

Pages

Saturday, March 6, 2010

Study time

me still miss my study time...wpun now dah 5 years back and happy with my current life, but still i miss my precious time during my study time...for me, i think i've wasted my younger life with doing something meaningless. ayooo...so berani kan statement aku tuh kan...actually what i mean is that, aku tak hargai masa2 aku muda2 dulu, tak de banyak memori yang aku boleh kenang, yelah memandangkan aku ni baru sedar diri nak belajar masa aku kat Matrix and uni, that why i called as meaningless..argghh juz forget about it.

but seriously, aku rindukan zaman aku bersama kengkawan ngan geng blajar aku dulu...wpun skang ni tak dapat nak jumpa dorang...yelah masing2 bz kan

macam2 aktiviti yang aku buat dan juin...tapi yang tak bestnya aku dah banyak lupe apa yang aku buat masa tuh...aiyooo...tak sukenyer....

macam gambar kat atas ni, kiteorang reramai masa sem akhir sambut bday ani....masa tuh suami ani...rodzi yang bg suggestions nak celebrates surprises bday to ani..yang kiteorang ni kire nyibuk jer kat situ...hihihihi

Gambar ni plak...masa ni aku, moon, gee, ngan hemi baru balik jejalan...masa ni gee nak tido kat bilik hemi, lalu kat koop...tetiba nampak gerai si Fara...budak kecik ni dah kawin tau....siap tgh pregnant lagi...errhh brapa bulan yek fara... :)

Gambar ni plak masa kiteorang pegi ke umah Shaz kat pPerlis, yang ni lagilah last minit punyer plan....yelah tetiba jer Shaz ajak kiteorang pegi umah dier makan buah...apa lagi, peluang yang ada tak disia2 kan oleh kami semua

Yang ni adalah aktiviti masa aku form 4, masa ni sekolah 1st time anjurkan sajak beramai2...masa ni aku rasa jgak agak bodo, tapi bila terkenang balik, aku rasa enjoy.... :)

Ni gambar yang kiteorang amik masa habis sesi kawd kat matrix....masa ni happy giler dah habis, yelah tak delah kiteorang terkejar2 nak balik tgk citer cina kat cafe...hihihiih

Malam ni kiteorang buat BBQ dinner untuk semua budak x Taman Siswa...besh. boleh dikatakan kehadiran agak memberangsangkan...tgklah semua perempuan2 ayu tuh....hihihih

Yang ni plak gambar kat Ilham...masa sem 2 kat matrix, kiteorang pegi camping...kekonon lah....duduk jer kat luar Ilham tuh...masa ni pun beshh giler...


Apa citer kengkawan skolah aku ni...nasib baiklah ada FB...leh tau updates memasing...yang dah kawin, yang dah ada anak....cume beberapa orang tidak dapt dijejaki..

Gambar ni paling latest aku jumpa...tak sangka lak kiteorang leh terselit masa ni...ni masa sem 1, aku ngan tipot amik taekwando untuk Ko k kiteorang,,,jangan tak tau, wpun 2 semester jer, kiteorang berjaya menamatkan pelajaran sampai tali pinggang hitam...band 1...cayalah


So dah lepas tgk gambar ni, aku lagilah rindu nak kembali zaman itu.....

ab Nyer...

0 comments: