Search

Pages

Monday, June 29, 2009

Transformer 2 - Revenge of The Fallen



Nak dijadikan cerita, sebenarnya aku tak de lah plan nak tgk transformer hari tu..tapi kebetulan ada masa lapang skit masa tu and tak de apa2 nak buat, so aku ngan Zai pi Alamanda tgk transformer dan secara kebetulan, tiket ada...apa lagi...kiteorang serbu panggung lah....

Apa yang aku leh cakap...memang best giler,.....bumble bee yang sangat comei, kagum ngan Optimus Prime dan team Autobots yang sangat2 setia ....

Kalau ikutkan, yang kali ni punye lebih clear, compared ngan the first one...apa pun puas hati lah....ada bab ketawa, ada bab sedih, ada bab yang korang sangat teruja, ada bab...hmmm..macam -macam lah

Pelakon2 masa first movie dikekalkan...cume watak hero dah dibawa ke zaman kolej plak...memang menarik...plot2 disusun dengan baik...senang nak faham jalan cerita

ok..kalau dalam Transformer cartoon dulu, memang aku peminat Prime yang setia, tapi untuk movie aku dah berpecah skit, aku minat Bumble Bee yang sangat2 comel dan beshhhhh....
nak tgk lagi for 2nd time ngan ain lak pas ni....
Pas tu later nak buat collection DVD dier lak.....
Congrats to Transformer Team.....you're the best

Sab Nyer...

0 comments: