Search

Pages

Friday, July 3, 2009

Friday

Hmmm...
sebenarnyer saje jek bukak dr opis blog ni...boleh lah plak...slalunyer kena blog jer...
Patutnyer..skang ni aku kuar lunch ngan bebudak opis...tapi malas dah melanda, pastu nak2 lak ada yang belanja Nasi Lemak hari ni..apa lagi...tahap kemalasan nak kuar tu makin memuncak lah...
Ngantuk pun ada...ni gara2 tgk Transformer malam tadilah ni....kalu nak tau..dah kali ketiga aku tgk...mana taknya....lain2 orang yang ngajak...aku follow jer...tapi sib baik besh..so tak galad sangat waktu tido aku dikacau....hihihih

Ok...the other side, nenek aku kat KL skang ni....kalau ikutkan today dier ada operations, but extend to another date...sebab doc kata ada jangkitan kuman...huuhu...risau plak...kene tunggu dier fit balik, then baru set new date untuk operate....last month nenek aku admitted ke Hospital Melaka hampir sebulan..pasal jangkitan kuman tu....baru je kuar, dah nak kena buat another operations.hmmmm maybe pas ni aku pi jenguk jap....

Sab Nyer...

0 comments: