Search

Pages

Sunday, June 28, 2009

KKP 09

Yeahhh this is the first time after 4 years aku kat PETRONAS, aku join Karnival Keluarga dorang and bukan stakat datang jadi pelancung ke hapa yek....one of the volunteer...hihihii besh2....
Oklah aku nak citer skit pasal KKP ni...actually every years the company akan buat this karnival...konsep of the karnival ni...ada sukan kontigent....ada karnival...macam booth creative corner such as Henna tatto, Batik painting and etc, pastu ada indoor games such as PC games, basketball games, KKP Superstar - usually macam pertandingan menyanyi, diadakan awal sebulan daripada karnival, treasure hunt and malam finale ada Konsert...

And for this year, dorang invited Faizal Tahir, Mawi, Ramli Sarip, Ajai, Marsha and JOZAN as the celebrity artist....Vanida and Rashidi as guest celebrity for Senaman Aerobik

Ok pagi karnival tu aku memang bz sebab sukarelawan kan, kena tolong jaga booth tu...hihihi adalah kena jadi promoter skit....tapi penat wo...lberdiri tak hengat.....pagi sampai petang....
Pastu malam kiteroang dihiburkan oleh artis2 tu...
aku memang sangat2 enjoy....diaorang perform sangat best....aku ada amik pic and VC, nanti aku upload kat FB aku lah yek.....
ok tu je kot aku nak citer....
penat bangat ni.....
Sab Nyer...

0 comments: