Search

Pages

Sunday, March 28, 2010

Time for Jalan2

Weekend ni aku agak kebzan...yelah my dad suddenly balik last friday which is uplanned. aku pun tau bila aku tolong buka kan email my bro...so agak kelam kabutlah aku masa jumaat tuh mengemas bilik aku yang dah seminggu aku tak kemas...of course i dont have time clean up my room balik pun malam...nak kena siapkan keje sumer kan...what a stress week for me,..need an enjoyment from the team after what happen in Friday morning...tak mo citer pasal tuh...what happen ke hapa ke...malas aku nak story kat sini since benda tuh agak menyakitkan hati aku dan merubah segalanya....
My dad sampai pagi hari sabtu dalam pukul satu macam tu lah...sabtu tuh aku ngan my family keluar jejalan...survey barang for my new house...aku belum dapat kunci umah baru lagi tapi my family dah start survey barang and planned what shud buy and what shud we change....so dalam 2 hari weekend ni, aku berjalan je lah....
Sab Nyer...

0 comments: