Search

Pages

Monday, January 25, 2010

My new house....

Yeayyyy finally, i managed to see my own house...wahhh statement tak tahan...but anyway aku really satisfied...after 5 years working, aku berjaya memiliki rumah sendiri...yahooooo.....aku tak sabar gile nak pindah rumah ni...for those yang tanya bile aku beli umah ni, jawapan nya ada pada umah aku...ye...aku beli rumah ni masa aku berumuer 26...dan kebetulan aku punyer no rumah pun 26...hiks kebetulan kan...well...rumah aku n i tak lah besar tapi apa pun at least ada gak harta aku ni hihihi...








ni pun setelah beberapa bulan aku tak melawat ke sini, aku sangat kagum dengan prestasi pembinaan umah ni...cuma yang aku risau CF tu bila nak dapat....aku nak kena renovate lagi umah ni...blakang tu nak kena tambah lagi, deposit air ngan umah pun dorang tak mintak lagi....hmmm hopefully tak lama lah aku kena tunggu....hmmm...

Sab Nyer...

0 comments: