Search

Pages

Tuesday, August 18, 2009

Makan2 time

Makan2...tu tajuk posting aku kali ni....oklah..aku nak share ngan korang satu tempat yang aku makan ngan geng2 aku....tempat ni tak jauh...kat Kg Baru je...nama tempat tu...korang refer kat pic bawah ni.....susah sangat aku nak nyebutnyer....Konsep restoran ni santai dan open space....tak de tertutup macam restoran biasa tu....dia buat pondok kecik. So kira korang leh dapat privacy lah masa makan kat sana.....nak panggil waiter pun tak payah panggill dik...mai sini, tekan je button kat meja tu, nanti dorang datang...moden kan.....


Dari segi layanan / service lak...boleh tahan...memandangkan grup kiteorg ni susah gak nak dihandle time2 nak order makanan ni, bila si pelayan ni leh sabar melayan kerenah kiteorg ni dah kira ok lah tu..kalau refer kat menu tu, ada gak benda yang dah tak de tapi dorang tak keluarkan...tapi tu small matter je lah.....basically masakan panas yang dijual ada kat gerai2 biasa...tapi yang aku kagum...hiasan dia tu...sempat gak buat hiasan kat makanan dia....
Harga dia berpatutan.....aku syorkan korang datang melawat kedai ni.
Sample makanan ada kat gambar bawah ni

Bila korang tengok gambar kat atas ngan kat bawah ni, adalah gambar sebelum dan selepas....
tgk gambar selepas tu....licin kan...tu maksudnya makanan dia sedap....tomyam dier penuh ngan bahan2.....ayam gorang kunyit sedap garing.....cukup kunyit...sotonag goreng tepung....cukup rasa.....kailan ikan masin....beshhhhhh...... Ikan...aku tak makan...Telur Raja...beshhhhhhhh pastu kerabu mangga aku pun tak makan...so overalll memang sangat2 ok...berbaloi2..


Aik....naperlak tetiba ada gambar katak hijau tuJangan terkejut tgk katak hijau yang besar kat bawah ni...memang besar....tu lah bday present untuk Pn zai....aku punye yang kuning tu...dua2 comei kan, walaupun kenyataan nyer dayang su punye lagi comei...dan membuatkan aku geram nak peluk2 patung2 tu So kesempatan ni aku nak amik peluang nak wish Happy Bday Pn Zai.......wahhhh umur dah meningkat tapi tetap menten gituh


Ok..tu je lah kot posting aku kali ni....jumpa dilembaran akan datang

Sab Nyer...

0 comments: