Search

Pages

Sunday, May 17, 2009

AF 7 - Melabuhkan tirainyer

top 10 Persembahan Pelajar

1. I'm Yours - Akim
Aku sangat suka music directions dan performance dier....sangat simple but message sampai....
2. Dimana ku cari Ganti - Hafiz
Vocal Hafiz masa nyanyi lagu ni sangat2 mengagumkan
3. Bencinta - Akim
Persembahan akim dan expresi muka dia masa ni sangat2 menjadi - nampak macam pro
4. I believe i can fly - Hafiz
Nampak Intersiti persmbahan Hafiz masa ni
5. Terlanjur Cinta - Hafiz & Mila AF5
Feel sangat2 menarik, maksud sampai
6. Slot Akasia - Aishah
Feel pertama dan terakhir aishah kat AF7 - masa ni rasa feel dier nyanyi lagu ni
7. Sepi - Isma
Sangat kagum dengan Vocal dier yang sangat sedap pada masa ni
8. Aku Dah Bosan - Zizi
boleh inggat sebab dier tonjolkan kelainan dalam persembahan yang ni
9. Nakal - Aril
Sebab lagu ni dier terkuar, dan buat aksi drastik
10. Yang Pernah - Aril
Buat aksi slide kat atas pentas sambil baring

Ok pada pendapat aku 10 persembahan ni memang meninggalkan impak sebenarnya banyak lagi....terutama Akim hihihi tak delah saje je aku ni....knapa aku pilih persembahan ni sebagai persembahan cemerlang dan diingati komen aku ada kat atas tu skali..

Ok, overall, AF7 berjaya mencungkil bakat2 yang sangat2 talented, dan ada identiti sendiri..which is good and apa yang penting sekarang ni, how they survived kat dunia realiti diluar tu?



Sab Nyer...

2 comments:

Anonymous said...

sab..sepanjang AF7 yg paling aku ingat persembahan stacy jerk...

My Blog said...

hahahahha
ko tak habis2 dengan stacy