Search

Pages

Monday, September 15, 2008

Berbuka Puasa......

Hmmm....slalunyer aku akan pastikan aku berbuka puasa bersama keluarga ku...
but dah beberapa hari ni asyik berbuka kat opis jer...
uwahhhhhh...dah ler tak de geng......makan sesorang huwaaa......tak pernah lagi aku berbuka sesorang....sedey ni....
Tapi apa leh buat, keje tak mengizinkan aku untuk berbuka di rumah...hadap je lah....
Last sunday, nak ikutkan citer, aku kena berbuka kat opis lagi, tapi mama bagi cadangan yang baik punyer....kebetulan adik nak berbuka kat luar ngan kengkawan dier, mama kata berbuka kat luar teruslah...ngan mama n boboy ngan adik skali... tempat tujuan...kat Alamanda Putrajaya
Dalam pukul 5 lebih, kiteorang bertolak. Sampai kat sana, hujan dah lebat turun...sib baik sempat sampai..pastu mula nak reserve tempat nak berbuka...adui hai...sumer penuh...Chicken Rice Shop penuh, Ayamas penuh...MCD je yang kososng....so aku suh boboy book kat situ...pastu aku ngan mama pegi jejalan...cari tempat lain..last skali kiteorang makan kat Food court jer...memandangkan aku kejar masa, yelah nak ke opis lak pas tu....tak de rest langsung...

Menu aku berbuka kali ni...NAsi Lemak jer...sama ngan Mama, pastu adelah kuih muih skit...air Jus Tembikai yang nyum2....

Tetiba, otw aku nak ke food Court tu, nampak bayang seseorang...eh macam kenal jer....Eyla upernyer.....hihi...tak sangka berjumpa kat sana....bukan senang nak jumper bebudak ni...siap feluk2 manja lagi tu...and sempat buat gaya2 manja....Eyla pun nak berbuka ngan adik2 nyer....wah makan Secret Receipe yek...nyum2 sedap tu......

Dah lepas berbuka, kami pun bergerak ke tempat keje aku....huhuhu..memalam pun kene keje...nasib baik lah single lagi...imagine kalu dah kahwin, sure kene marah nyer.....adui ai....

8 comments:

Anonymous said...

sab pi opis after berbuka ke?? hebatnye sab... tp takpe, start weekend ni ada sorg lg hamba allah yg akan berbuka sowang2 kat opis sampai la ari raya...uwaaa!!!! I really hate month end closing + LC + president report + frs + bla bla.. erk..am I too emosional??

My Blog said...

hahahahha..
Sab skang suka hati...sebab tak yah balik lambat lagi...
yeahhh dapat berbuka kt umahhh

Anonymous said...

"imagine kalu dah kahwin, sure kene marah nyer.....adui ai...." sab tak leh nak imagine mcmne ko kalo dah kawin.....hebat sab...

Anonymous said...

hehe..sab dah nak kawen ke??? siap imagine kena marah bagai :p

Anonymous said...

"ter"imagine sab...kena explain dgn gaya manja + lemah lembut (ala pujuk sayang)....hebat sab

Anonymous said...

ishh..sab kan manja, comel lak tu.. sapa lah yg sampai ati nak marah sab..

Anonymous said...

opss silap...maapkan saya...sab orgnya mmg lembut(dpn boss n staff)+baik hati(suke blanja mkn)+ manja(dgn mak dia)...

My Blog said...

mak aihhh
banyak nyer comment......

bagus2 di galakkan bagi comment yg banyak