Search

Pages

Thursday, September 18, 2008

Berbuka Puasa di Intai-Intai

17/9/2008 - Aku bersama geng TAG ngan SHANO berbuka puasa bersama Cik Nonny Nadirah di restoran Intai-intai - milik En. Baha (bekas residen AF). Asalnya aku tak confirm nak join...tapi pastu tetiba rasa nak pi lak....aku plan baik nyer ngan Eyla dan Seri...Aku kuar opis terus pi ke PWTC. Sambil menunggu Eyla, aku pi jejalan kat The Mall. Survey barang...tengok2 mana tau kalau murah...dalam pukul 5.00 pm, Eyla pun sampai..dengan berbaju pink beliau....hihihihi memang fanatik pink si Eyla ni........

Kemudian aku pun calling2 lah si Seri....dan dier pun dah kuar...suh tunggu kat bus stop depan the mall. tak lama kemudian nampak kete kancil turbo Seri...jalan lak tgh jem...biasalah orang Selangor keluar shopping.....dah lah kiteorang memasing tak tau tempat tu kat mana.....Alkisahnya sepanjang perjalanan tu Eyla memperkenalkan tag line terbaru beliau yang memang kelakar...Gotcha......kene pikir sendiri macam Eyla sebut perkataan tu.....

Eyla n Kak Ros
Kad Raya Nonny

Then kiteorang pun sampai sekitar Ampang. kalau ikut map...dekat sebelah Ampang Point..kiteorang pun pegilah kat sana..tapi tetiba rasa macam dah salah jalan.....pastu kiteorang refer balik kat dia punyer map (yang seri amik dari website intai-intai tu) rasa macam dah salah jalan...so kiteorang try call En Baha. tak dapat lak plak...nak tak nak kiteorang main redah jer jalan yang ada.....lalu kat Ampang Puteri, Ampang Point, pastu singgah jap kat PETRONAS situ kejap nak isi minyak n kuar pulus....kebetulan Moja ngan Tira pun ada...wah kebetulan tau...memandangkan tak de sapa tau nak pi tempat tu....so semua sumbat dalam KAncil Turbo Seri tu...sesama cari jalan,...macam pi Treasure Hunt...

Makanan aku

Aku ngan Tira

Brit kusyuk amik gambo makanan

Sib baik Nonny ada call Eyla, bagi tau lokasi tempat tu...so kiteorang pun slow2 je cari ...sebab sambil cari tu kena intai2 skit....akhirnya jumpa gak....dalam pukul 6 lebih sampai kat sana...masa tu Brit, kak intan dah sampai....limit minit pas tu Kak Julia, Kak Ros, Nonny, Hanee, Dash sumer sampai....so apa lagi kiteorang masuk dalam intai2


Nonny Posing..

Alah...gambo tak clear

Ms Nonny n Ms Tira

Aku sorang jer

Eyla n Seri

Makanan dihidangkan secara buffet dan per person charge RM 40. kanak-kanak 1/2 price. Banyak gak lauk yang ada..Nasi Putih, Nasi Kerabu, NAsi Dagang, Aneka mee sup, macam-macam lagilah...tak larat lak nak senaraikan satu-satu...

Overall sangat happy dapat berbuka puasa ngan Shano...dah lah lama tak jumpa...ala-ala macam reunion lah...hihihihi
Hope to see u guys lagi....:)

0 comments: