Search

Pages

Friday, February 12, 2010

February..

Oklah...dah lepas few days dalam feb ni baru aku nak buat posting...memandangkan aku agak kebzan melayan hal keje dan hal peribadi....eleh...stakat dapat cuti 4 hari tuh jer..hihihih... oklah kenapa aku buat posting ni?? actually, ada relates skit ngan keje aku...knapa???hmm ingat tak aku pernah citer pasal i've to choose, to stay to leave??? ok ni lah hasilnya...aku dah buat keputusan hari isnin lepas, 8/2/2010...masa tu tak de paksaan dan tetiba aku stuju jek...pastu on the next day, tanpa perancangan, tetiba aku terserempak dengan seseorang yang agak penting dalam aku nak buat keputusan aku tuh....dia ajak aku juin chit chat dengan dier....jangan memain, chit chat session ngan dier tak pernah2 aku buat selama nih...seram ma....

aku juin masuk bilik dia...dia tanya aku dah buat keputusan...aku cakap belum lagi...masa ni rasa bersalah gak sebab aku tak ceritakan yang aku dah buat keputusan sebenarnya...tapi masa ni aku teringin gak nak dengar feedback dier...saje je nak tau...adalah dekat sejam lebih berborak dengan dier, and aku found out that aku rasa keputusan yang aku buat tuh betul...


The moral is that, think what you want and see how people around you react? this are thing to be consider. as we are in the millenium decade, the thing called passionate, or interest are no longer applicable. for me, you just continue what already in front you. anything can happen...even you in the big org, it doesn't mean that you're secure.
Apa keputusan yang asyik aku citer ni kan? pada yang tau, kisahnya aku stay...x mo lah pindah2....melarat jer aku rasa...although aku rasa bende ni pembaziran, tapi apakan daya, aku berserah je pada Allah untuk merestui apa yang aku dah pilih ni....dan aku harap jalan yang aku pilih ni lebih baik daripada apa yang aku tinggalkan....
Sab Nyer...

0 comments: