Search

Pages

Monday, November 30, 2009

Salam Aidiladha

Belum terlambat untuk akui ucapkan Salam aidiladha untuk semua...rasanya raya Aidiladha kali ni raya yang paling bz skali...yelah....beberapa hari aku kat kampung jer...menemankan parents aku pegi menjemput sedara mara ke majlis perkahwinan adik aku tu...hmmm penat gilersss lah...sampai terbawak2 lah penat tu...hari ni macam malas je nak buat keje...mengantuk jer lebih ni...ada gak few pictures aku amik, tapi semua gambar tu masa kiteorang lepak kat PD kejap...OTW nak balik ke KL hr tuh...



So stakat ni hampir 60% persiapan tuh dah ada, cuma nak kemas2 kan je lagi...adik aku lagi dah panik..dan nak 2 minggu lagi, dah mula cemas, takut barang tak ready, baju tak siap,
kad tak habis edar, door gift tak siap lagi....argghhh aku lak yang pening.....welll normal lah kot...hmmm kakak nyer pun tak de experience lagi kan...so no wonder everything seem tak settle lagi...tak per...ada masa nak kena pulun habis nie....

My birthday is coming soon....when?? juz let you all think when?? hiks...but yang penting hadiah from my parents dah dapat..yelah...bday aku nanti semua sangat2 bz....so maybe dorang kata tak sempat nak celebrate masa tu...apa pun...sangat2 happy sebab dorang celebrates gak..hihihih macam bebudak lak...hadiah apa...? tak yah lah share kat sini. last year aku dah share hadiah aku kat sini...so agak lebih kurang lah....

Sab Nyer...

0 comments: