Search

Pages

Sunday, July 19, 2009

Birthday Mama

1st of all aku nak wish Happy Birthday to my Beloved mom. Tanggal 18 Julai 2009, tarikh kelahiran bonda tersayang aku....so macam biasa..apa2 plan nak celebrate bday aku akan diskass ngan adik, memandangkan adik aku yang dua orang tu , ain kat Terengganu ngan Baby kat UPM, so adik je lah yang ada. Aku plan nak bawak mama urut badan. Hari tu masa mothers day, kiteorang buat plan ni, tapi kena tukar plan sebab lambat sampai kat tempat urut tu...Aku buat appointment ngan Thai Oddysey pukul 2, sib baik lah jarak Jusco ngan umah aku ni tak sampai 5 minit.

Yelah...aku tunggu si adik balik jogging, dier terlambat balik lak...pkl 1 lebih baru sampai umah...so aku pas dier balik baru nak mulakan plan tu...masa dah sampai sana, mama macam tak mau...tapi kiteorang paksa pergi...sib baik dier happy...hihihi...pas dah urut tu kiteorang bawak blanja makan...

Hadiah aku tak beli skang...tunggu kalu ada apa2 special payment masuk bulan 8 ni....hihihi
Sab Nyer...

0 comments: