Search

Pages

Tuesday, April 28, 2009

Dear Blog

Wahhh
Permulaan tahuj...Dear blog..
skem nyer...tapi tak kisah lah
Bulan April dah nak habis....macam-macam benda yang berlaku ndalam bulan ni....besor2 gak lah...
Tapi tarikh 22hb yang paling aku tak boleh lupa...
aduiii ai..kalau diingatkan, memang lah.....tapi tak per...apa yang berlaku, biarlah ia jadi sejarah dan kenangan jer...
Pastu 30 april, kena submit tax return...korang dah buat ker?? Jangan sampai kena penalty nanti dah yek....tapi naper mcm banyak jer tax kena tahun ni, padahal tahun lepas lebih kurang jer.....kopak duit den...
Pastu last week aku sempat lah bermain bowling bersama-sama geng TAG aku...hihihi..lepas gian, dah brapa bulan tak main wooooo...thanks to Seri, Eyla yang sangat2 tegar nak main bowling dan memujuk den ni....hiihih..thanks to yang lain, Kak Julia n Family, Ejart,Atie, Kema, Ijan, Makcik and Family...besh jumpa korang......hope dapat jumpa korang lagi dalam masa terdekat ni...hihihihi
apa lagi aku nak buat posting yek...hmmmm...tak pelah..kalu senang nanti aku post lah
chowww
Sab Nyer...

1 comments:

CAKES STUDIO said...

alolololo
best kan dapat join bowling together2
ala2 lepas tension gitu..

minggu ni ko nak join tak? ari ahad.. ingat nk gi training sikit [mcm teror je aku ni nk training2 bagai.. hahaha]

kalau minggu lepas tema aku nk lepas tension... minggu ni tema aku nk lepas geram.. hikhikhikhik
jomm laaa... kita asah tanduk beramai2... ngeh ngeh ngeh...

ape2 txt aku k... chow!