Search

Pages

Tuesday, March 3, 2009

PGL.....aku sangat suke

Sepatutnyer aku kena pegi tgk PGL masa 9/2...tapi tetiba tak leh...so aku ingat memang tak de peluang lagilah nak tgk Sang Gustri Putri yang terakhir kali dilakonkan oleh Tiara.....
Tetiba 22/2, Eyla sms aku...tanya mau juin tak tgk PGL...aku opkos takkan melepaskan peluang yang kali ni....sah2 aku stuju.....
kiteorang terlewat sampai sebenarnyer, tapi tak lah lewat sangat....show start pukul 8.30, kiteorang masuk 8.30...so kire tepatlah kan......hihihi....aku memang kagum giler...yelah pes time masuk IB, mau tak kagum......
Start2 jer kiteorang kena nyanyi lagu Negaraku...wah dah lama tak nyanyi ni...hihihihi....pastu teater tu pun bermulalah.....
Sepanjang teater tu berjalan, aku tak gerak kemana-mana pun....nak concetrate lah kan....
aku memang menghayati lah...
lepas tu bila dah habis sumer,ada session tandatangan dan bergambar bersama pelakon...aku memula tak amik port pun...saje je berlegar kat situ...last2 aku dapat peluang, bonzer tu panggil aku masuk...wahhhh peluang keemasan ni...hihih..seri pun juin....sempatlah aku berborak ngan " Hang Tuah"...hihihihii

The whole cre PGLM III - Good job guyssss....


Aku ngan Seri dari backside...hihihihih
The main characters.......hihihihi
Me posing dekat Gusti Putri ngan Hang Tuah
Dalam IB.....

kesimpulannya: memang beshhh....hihihi rugi sapa tak pegi....sangat2 besh

Gambar credit to Eyla.....



Sab Nyer...

0 comments: