Search

Pages

Sunday, March 22, 2009

Fanatik citer korea dah kembali

Argghhhh...tabiat lama aku dah kembali....sangat2 fanatik kepada cerita Korea...masalahnya aku bukan fanatik kat citer baru...aku minat kat citer lama....kat Astro dorang buat marathon citer korea setiap hari sabtu, alamak, dah terasyik lah plak....
Memula hari tu tgk citer sedih, i'm sorry i love you, ni lak citer wedding, wahhhh jiwang karat kan tajuk...tapi aku tgk sebab aku rasa jalan citer menarik

Wedding
Citer ni kalu ikutkan pasangan dorang terbalik, tapi kesudahannya dorang tetap pilih pasangan yang dorang dah pilih tu....suka gak citer ni, tak macam citer biasa, kalau tak suka tinggalkan pas tu cari orang yang dier suka tu.
Citer ni pun banyak konflik dan klakar gak....tapi suka giler ngan wata Shi Won yang sangat cool.....memang kena dengan dier....wife dier lak Jang Na Ra...yang happy go lucky...so macam mana dorang boleh kekal??Kena tgk wedding....

I'm Sorry i love you..
Mengisahkan seorang anak yang ingin sangat membalas dendam pada ibunya yang dikatakan telah membuang dia dan kakaknya semasa beliau dilahirkan. Jadi bila dia dah dewasa, dia pun jumpa mak dia yang masa tu dah ada anak angkat, seorang penyanyi.

Untuk memudahkan proses balas dendam tu, dia jadi manager penyanyi tu. Dalam masa yang sama, dia minat kat sorang pompuan ni, yang mana penyanyi tu suka, memula dia nak rampas jer, tapi pastu lak dier minat.
Citer ni sedey sangat, nak2 lagi ending dier...
Macam terfikir nak beli CD dorang lak pas ni...hmmmmm budget cukup tak ni??
Sab Nyer...

0 comments: