Search

Pages

Tuesday, January 27, 2009

My top three AJL performance.....

Wellll...AJL 23 aku rasa AJL yang paling best lah....rasanyer overall perform best..and lagu-lagu yang masuk pun memang hebat2 belaka....
tapi aku punye top 3 macam kat bawah ni...yang aku rasa memang paling best lah...

1. MUH - Lagu Untukmu...
Aku tak suke ngan MUH ni sebenanrnyer tapi masa dier perform kat AJL tu...trus minat lagu tu...tgk dorang semangat sangat masa perform tu....nampak bersungguh-sungguh lah....
Memang dorang layak menang Juara Lagu.....Cayalah

2. Faizal Tahir - Sampai Syurga...
Suka sangat tgk persembahan dier...walapun persembahan macam tu artis kat luar dah buat...tapi kat malaysia balum ada yang buat lagi....bukan senang woooo......

3. Stacy - Aku Stacy
Tarian yang sangat energetic, vocal sangat best....sebab tu dier menjadi pilihan top 3 aku...

Sab Nyer...

1 comments:

Anonymous said...

ko senarai kan jer la sab....
top 1 - 3 tue semua stacy hahahahaha......... jgn geram sab