Search

Pages

Friday, December 12, 2008

My Bday

11 December...tarikh aku dilahirkan...tahun bile...pikirlah sendirik yek...
so semalam, macam2 surprises aku terima...daripada family ngan frenz aku hihiihih....
Tapi kat sini aku juz nak highlightkan yang aku sangat2 berterima kasih kat sumer yang wish aku, secara langsung atau tak....ingat gak korang kat birthday aku....

Memula aku nak citer birthday surprise family aku....tgh-tgh malam tu...mak aku kejutkan aku...biasalah...sok kan nak keje..so kena tido awal. tgh2 mamai turun bawah..tetiba aku dengar dorang nyanyi lagu Happy birthday...walhal sebelum tu aku kuar jejalan, tak nampak pun dorang beli kek ke...hmmmmmm....suke sangat....

then kali kedua kene surprise...Si Zai ngan Nor....ajak pi see biu..biasalah port aku..kat tempat biasa...aku ngan zai pi beli makanan...Zai dah dpt makanan dier trus blah...tinggalah aku tunggu order aku...bila aku ke meja balik...tetiba nampak kek....hahahahah..klas korang yek...kat mana korang sorok kek tu?????siap dah senget2lagi...tgh2 makan...datanglah sorang hamba Allah ni..nama ADAM...lahhh kenal rupenyer, orang yang pernah promote minyak wangi kat zai...sampai kiteorg risau zai masa tu..tak serik2 ke datang promote kat kiteorang....siap tanya skolah lagi kan??aduiii perli ke apa tu???dah lepas kiteorang halau dier, tgh2 rancak berborak ngan ketawa, datang lagi sorang mamat ni, nak promote barang gak....bila kata dah ada org dtg tadi, siap perkenalkan diri dia as manager budak tu...so what, ada aku kesah...??

yang lain???tu je yang aku nak story...hihihiih



Breadstix yang panas masa aku sampai....1st makanan yang aku sental dulu...nyum2



Oleo - Aku tak makan seafood..amik mee jer



Pn zai tgh kusyuk ngadap makanan







Sab Nyer...

0 comments: