Search

Pages

Monday, September 22, 2008

Jalan-jalan

uhhhhhh.. tak sanggup nak gambarkan.... betapa sesaknyer Jalan TAR....memula nak juga shopping kat sana....tapi akhirnyer terpaksa batalkan hasrat, kerana kepadatan yang amat sangat.... Aku bertolak dari umah lepas zohor, ngan mak n adik2 ku.... Park kete kat LRT jer...turun kat masjid jamek..
lat gambar bawah tu leh tgk macam mana expresi muke aku....huhuhuhu dah ler panas...penuh dan padat ngan orang......huhuhu..tak sanggup nak tempuh lagi....pastu ajak mak pi Sogo jer..
dalam tu pun ramai gak orang....sambil2 menunggu adik balik dari program ngan opis dier, aku pun pi lah shopping sesikit...tgk2 baju, tapi tak de yang berkenan, tgk kasut...alamat tak de saiz, beso gamaknyer kaki aku ni, last-last beli...upppsss...tak leh cakap...hahahahhaa






memula nak book tempat berbuka kat restoran mamak kat Restoran Insaf tu...pegi2 dah fully booked, pastu singgah Nandos, pun sama.,...alahai..kat mana aku nak makan ni..last2 ajak mama pi Alamanda jer...sana tak ramai sangat dan tak sesesak kat Sogo....so apa lagi, pas je adik sampai, langsung kiteorang bertolak ke Alamanda....
Sampai kat sana...kiteorang cari tempat makanan gak..nak book...tapi malangnyer sumer penuh, so terpaksa lah pegi Cold Storage beli roti ngan air....
Bila dengar azan jer, kiteorang terus teguk air, sambil berdiri kat luar Alamanda...sedihkan...tak de tempat...tapi tak pelah..asalkan boleh berbuka ok lah tu.....adik kata pas ni mesti restoren kosong...kiteorang pun mengerjakan apa yang patut pastu cari Kenny Rogers, nak makan malam lak....tup2 kenny rogers masih penuh lagi...lah....dorang nie nak makan berapa jam.....huhuhhuh
adalah kat sejam menunggu.....dapatlah minum air segelas pendek...dorang bagi.........






Kesimpulan...matlamat shopping aku kali ni, agak tercapai...dapatlah beli barang2 yang aku nak....tapi macam malas je aku nak pegi Jalan TAR lagi...dulu tak lah seteruk ni.....apa pun enjoyyy....

6 comments:

Anonymous said...

ye ke takmo pi jalan tar dah?? kalau geng kapitan ajak..agak2 nak pi ke tak??

My Blog said...

wahhh
bako line nie...
alah...
korang mesti nak ajak jalan malam2 macam hr tu kan

Anonymous said...

sab nie mmg suka pi alamanda yerk?...pi mlm2 la baru sab boleh dapat baju raya...

My Blog said...

tak...
sebab dekat ngan umah sab..
tu sebab pegi sana jer...
pegi sana jejalan jer...

Anonymous said...

oohhhh gituu....alamanda dekat ker.. jusco tak de ker sab...tak pun mines ker...susah2sangat econsave

My Blog said...

ehhh
macam tau je
dah bosan yang dekat sini...
anytime je leh pegi