Search

Pages

Friday, May 2, 2008

Which one best???




hmmm...

kat setahun aku kat department baru....so mesti nak bg komen skit pasal deparment skang nie..

kire ala2 buat pernilaian prestasi aku selama setahun kat sini..



Well, aku join bulan 6, so sepanjang 11 bulan aku kat sini, banyak gak bende baru aku blajar...

New system, new environment but apa pun...aku still suke enviroment yg lama...

ngan geng Kapitan( pn Zai, Norhaya, Dayang Su, Nor) . kire geng seperjuangan aku kat

COG dulu still aku ingat smpai skang.. Maybe pasal tu tempat keje pertama aku kot...tp aku rase dorang besh bangat...

Kat sini pun ok....staff aku ok gak...cume feeling tu tak sama....aku jenis suke bising2....kat sini suke senyap2....(hihih nampak sangat aku jahat), tu kot yg rasa macam tak happening sangat.

Tp aku bersyukur stakat nie, keje kat deparment baru aku rasa ok, kire senang nak blajar, staff pun bagi kerjasama....

0 comments: