Search

Pages

Tuesday, May 20, 2008

Nazim Wed....


18/5/2008 - Tarikh bersejarah buat kawan aku ni....Nazim...majlis persandingan Nazim ngan Suhana...Tahniah...

Actually aku kenal dier start kat Matrix....masa tu tak ler kenal rapat....pastu masa uni, lain2 uni, pastu terjumpa balik masa New Scholar program kat bangi...terkzut aku.....hihih...so stiap kali ada program mesti jumpa dia....kebetulan skang keje kat bangunan yang sama ngan dia...sib baik ko ingat gak nak jemput aku.....hihih gurau je......


Majlis berlangsung dengan meriahnya...tema warna White + Purple.. memang ayulah pengantin pompuan....si Nazim lak asyik tersenyum...cayalah..akhirnya berjaya gak dia hilangkan muka blur diar tu.....Aku ngan Ayujah....sampai2 je terus nak pi tgk pengantin....Kebetulan si Nazim bersanding ngan adik dia skali....masa aku ngan ayujah mencari...rupa2nya pengantin tgh bergambar dengan saudara mara......so tak mo kaco dier...
Aku ajak ayujah kuar dulu...memula nak pi makan....tp pastu nampak lak kelibat pengantin tgh berjumpa sanak saudara kat luar...
Ramai jugak tetamu2 dia yg aku kenal...tapi yang betul2 aku kenal.....Khalil n Family, Ernie, Khafi, and ada aku terperasan bebudak Matrix Melaka....tapi siyes aku tak ingat nama....
Aku ngan Ayujah trus serang pengantin...pastu terus amik gambo...
hihihiih


Tak de gambo yang aku amik...alkisahnya lupa bawak camera....huhuhuhuhu

Sib baik Shitah bawa...ada skeping gambo terselit......



0 comments: